انجمن شاعران اهل بیت (علیهم السلام) شهرستان بابل

۰۵ تیر ۹۳ ، ۰۹:۲۵

حمید حمزه نژاد

سخت است ولی وقت خود باشی و بعد
هم عصرو زمانه ات تورا نشناسد
بالاترازاین نیست غم غربت آه
که محرم خانه ات تورا نشناسد
خورشید درون آسمانی اما
پهنای کرانه ات تو را نشناسد
تو چون نخ تسبیح و مریدان به طواف
افسوس که دانه ات تورا نشناسد
بار عمل خلق به دوشت اما
سنگینی شانه ات تورا نشناسد
ازنور محمد به دلت آیت هاست
دنیا به نشانه ات تو را نشناسد
این شاعر درمانده که ابیاتی را
گفته به بهانه ات تورا نشناسد

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۳/۰۴/۰۵
انجمن شاعران اهل بیت شهرستان بابل

نظرات (۶)

۰۴ شهریور ۹۳ ، ۰۱:۴۶ فستیوال نیوز | اخبار جشنواره ها ، مسابقات ، فراخوان ها
فستیوال نیوز | اخبار جشنواره ها ، مسابقات ، فراخوان ها
۰۶ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۹ محمد حسین بناریان
هرلحظه در وصال تو تاخیر میشود
اینجاهوای شهرنفس گیر می شود
عمریست با نبود تو یاخاتم الحجج
بغض غروب جمعه گلوگیر می شود
من ازشمااگرچه نشانی ندیده ام
داردغلام رو سیهت پیر میشود
شمعم که در نبودتواین اشکهای من
ازگوشه ی نگاه سرازیر می شود
این جمعه ها به روی کدامین گناه من
خط می کشی که امدنت دیر می شود
عمری گنه کـردم، نیـاوردی به رویم
نگــذاشتی حتــی بـریــزد آبــرویم
چشمی بده کـز خجلت عفوت بگریم
اشکـی بـده تـا نامـۀ خـود را بشـویم
از بس که توبـه کردم و توبه شکستم
دارم خجـالت تـا که بـاز العفـو گویم
این اشک خجلت را که می‌ریزد ز چشمم
کـردم بهانـه تـا رضـایت را بجــویم
من از تو روگرداندم از غفلت، ولـی تو
در بـاز کـردی از ره رحمت بـه رویم
ای وای از آن روزی که عمرم بر سرآید
فریاد از آن‌دم کـه اجـل آید به سویم
با این همه جرم و گنه از تو عجب نیست
لطفی کنی تا مرگ را چون گل ببویم
لب بستم از خجلت ولی «العفو العفو»
پیـوسته برمی‌خیزد از هـر تـار مـویم
امشب به جای آنکـه روگردانی از من
بگشای چشمی از ره رحمت به سویم
تو در پی آنی کـه «میثم» را ببخشی
مـن آرزو دارم تــو بــاشی آرزویـم.....

سلام و خداقوت.پیشاپیش حلول ماه مهمانی خداوند ارحم الراحمین مبارک[گل]
زیبا وآموزنده بود 
ممنون بابت حضو تون و ممنون بابت دعوتتون 
سلام و خدا قوت. تشکر فراوان دارم هم از فعالیتهای ارزشمند در انجمن و هم در عرصه مجازی , خیلی استفاده بردیم و لایق باشیم از برنامه ها ثابتمان در طول هفته , بخشی از آن , حضور در انجمن خواهد بود و امید اینکه پلی باشد برای وصل به بندگی و نوکریِ خالصانه خدای ارحم الراحمین و مقربین درگاه احدیت.
ان شاالله بیش از پیش فخر خدا باشید و زینت اهلبیت و شهدا.
با یا تا مولا علی(ع).
۰۵ تیر ۹۳ ، ۰۹:۵۲ مولود امامی

ازنور محمد به دلت آیت هاست
دنیا به نشانه ات تو را نشناسد
شعر زیبایی بود. ممنون از اینهمه ابراز احساس معصومانه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی